تبدیل پایان نامه و رساله به کتاب ، تقویت رزومه مصاحبه دکتری Ph.D، چاپ کتاب دانشجویی

چاپ کتاب ، تبدیل پایان نامه به کتاب ، تبدیل رساله به کتاب ، تقویت رزومه ، مصاحبه دکتری ، دکتری Ph.D ، کنکور دکترا ، چاپ کتاب دانشجویی

تبدیل پایان نامه و رساله به کتاب ، تقویت رزومه مصاحبه دکتری Ph.D، چاپ کتاب دانشجویی

چاپ کتاب ، تبدیل پایان نامه به کتاب ، تبدیل رساله به کتاب ، تقویت رزومه ، مصاحبه دکتری ، دکتری Ph.D ، کنکور دکترا ، چاپ کتاب دانشجویی

روش تعیین و پرداخت هزینه چاپ کتاب

پرسش: هزینه چاپ کتاب من چقدر خواهد شد؟

 پاسخ: برای برآورد هزینه کل چاپ یک کتاب می بایست به چند پارامتر موثر توجه کرد. به عبارت دیگر ما برای اینکه برآوردی ازهزینه نهایی چاپ کتاب شما نماییم، باید چند اطلاعات زیر را داشته باشیم.

می توانید اطلاعات و فرم درخواست ثبت نام را از ایـنـجــا دانلود و پس از تکمیل ارسال نمایید: (با کلیک روی عکس زیر، متن word فرم درخواست چاپ کتاب در حجم کم ۲۰ کیلوبایت در کامپیوتر شما دانلود خواهد شد.)

فرم درخواست چاپ کتاب تبدیل پایان نامه به کتاب

پس ابتدا اطلاعاتی که در ادامه مطلب آمده را پس از مطالعه برای ما ایمیل نمایید تا امکان تعیین دقیق هزینه برای ما وجود داشته باشد ...


  

پرسش: هزینه چاپ کتاب من چقدر خواهد شد؟

 پاسخ: برای برآورد هزینه کل چاپ یک کتاب می بایست به چند پارامتر موثر توجه کرد. به عبارت دیگر ما برای اینکه برآوردی ازهزینه نهایی چاپ کتاب شما نماییم، باید چند اطلاعات زیر را داشته باشیم.

می توانید اطلاعات و فرم درخواست ثبت نام را از ایـنـجــا دانلود و پس از تکمیل ارسال نمایید: (با کلیک روی عکس زیر، متن word فرم درخواست چاپ کتاب در حجم کم ۲۰ کیلوبایت در کامپیوتر شما دانلود خواهد شد.)

فرم درخواست چاپ کتاب تبدیل پایان نامه به کتاب

پس ابتدا اطلاعات زیر را برای ما ایمیل نمایید تا امکان تعیین دقیق هزینه برای ما وجود داشته باشد:

 ۱) تعداد صفحات کتاب = تعداد صفحات متن شما یا پایان نامه شما چند صفحه است؟ مسلماً سایز صفحات پایان نامه ها براساس دستورالعملهای تحصیلات تکمیلی دانشگاهها در قطع A4 می باشد. لذا ما برای تعیین اینکه این تعداد صفحات در قطع استاندارد کتاب (وزیری/رقعی/رحلی) چقدر می شود، می بایست یا متن تایپ شده شما را داشته باشیم و یا براساس همان تعداد A4 که شما گفته اید، تخمینی فرضی داشته باشیم.

پس شما ، یا متن word نوشته خود را برای ما ارسال کنید ، یا اینکه در Page Layout و در قسمت Page Setup وورد نوشته خودتان سایز متن را در فیلد paper به سایز وزیری (۲۳/۵×۱۷) و یا رقعی (۲۱×۱۴/۵) تنظیم دستی نمایید و تعداد صفحات را برای ما اعلام نمایید.

در غیر اینصورت می توانید همان تعداد صفحات در سایز A4 خود را بما بدهید و ما تعداد فرضی آنرا داشته باشیم.

 نکته مهم : مسلما پس از ویراستاری و صفحه آرایی نهایی، تعداد صفحات کتاب شما تغییر خواهد کرد و این تغییر، هیچ تغییری در اصل قرارداد و هزینه درج شده در توافق شده ایجاد نخواهد کرد. بعبارت دیگر؛ اگر تعداد صفحات کتاب شما پس از صفحه آرایی کمتر یا بیشتر گردد، در مبلغ قرارداد تاثیری نخواهد داشت. (اصولا تعداد صفحات، تاثیر زیادی هم در تعیین میزان هزینه کل قرارداد ندارد و بخش بسیار اعظم هزینه ها مربوط به اخذ مجوزها و انجام امور اداری کار است.)

 ۲) قطع کتاب = اگر نوشته یا پایان نامه شما دارای تصاویر، نمودارها، جداول، چارت ها و نگره های زیادی است حتما می بایست کتاب شما در قطع وزیری که بزرگتر است چاپ گردد تا امکان تنظیم متن و جداول و نمودارها وجود داشته باشد و درست پشت سر هم بیاید تا برای خواننده کتاب مشکل نباشد. در غیر اینصورت می توانید کتاب را در قطع رقعی به چاپ برسانید. البته قطع وزیری، معمولا دانشگاهی تر هم هست.

 ۳) تیراژ کتاب = تعداد نسخ و تیراژ کتاب تان چند جلد باشد؟ تیراژ محدود ۲۰ جلد یا ۳۰ جلد و یا بیشتر؟ ما می توانیم کتاب تان را در حتی یک جلد به چاپ برسانیم و از نظر حقوقی و قانونی هم هیچ مشکل و منعی وجود ندارد و کاملا قانونی است چرا که مولف بنا به صلاحدید خود و درنظر داشتن تعداد مخاطبین اثر خود به هر تعداد می تواند کتاب خود را چاپ کند و محدودیت و سقفی پیش بینی نشده است. اما بدلیل آرشیو خودتان توصیه ما این است که حداقل ۲۰ یا ۳۰ جلد چاپ نمایید تا بتوانید هنگام مصاحبه های آزمون دکتری و رزومه های دانشیاری و یا مصاحبه های شغلی، دست تان باز باشد و یا حتی به دوستان خود هدیه نمایید. البته چاپ کتاب در تیراژ بالا مانند ۱۰۰ جلد هم مسلما وجود دارد.

اگر قصد چاپ کتاب در تیراژ ۱۰۰۰ هزار جلد را دارید، کتاب تان حتما می بایست به روش افست چاپ شود و برای این کار می بایست از متن نهایی ویراست شده فیلم و زینک تهیه شود (با هزینه ای بین ۲ الی ۳ میلیون تومان). پس توصیه ما همان تیراژ محدود ۲۰ یا ۳۰ جلد است.

البته به هر تعداد (حتی یک جلد یا ۲۰ یا ۳۰ جلد) که کتاب تان را جلد نمایید، در شناسنامه کتاب شما عنوان ۱۰۰۰ جلد درج می شود و این کار هم از نظر قانونی هیچ مانع و محدودیتی ندارد چرا که شما با درنظر گرفتن مخاطبین و خوانندگان کتاب خود می توانید به هر تعداد که تشخیص خودتان (بعنوان سرمایه گذار) هست، آنرا به چاپ برسانید.

 ۴) نحوه تحویل کتابهای چاپ شده = وقتی کتاب شما پس از اخذ مجوزهای قانونی به چاپ رسید، قصد دارید کتاب تان را چگونه تحویل بگیرید؟

ما معمولا می توانیم چهار روش زیر را جهت تحویل کتب شما انجام دهیم:

((تاکید: از ارسال کتاب های چاپ شده شما به هر روش دیگری اعم از ارسال با اتوبوس، هوایی، باربری یا … معذوریم.))

برای توضیحات بیشتر بخش «نحوه تحویل کتابهای چاپ شده» را بخوانید. (ایـنـجــا)

جدول روش های تحویل کتاب های چاپ شده

کدروش تحویلتوضیحات
۱تحویل کتب چاپ شده در دفتر ما در تهرانلازمه این نوع تحویل این است که پیش تر با پرسنل دفتر هماهنگ قبلی نمایید تا بدانید چه زمانی در دفتر حضور دارند. بدلیل انجام مراحل اداری اخذ مجوزهای وزارت ارشاد، کتابخانه ملی و … پرسنل انتشارات ممکن است در بیرون از دفتر باشند و پرسنل حاضر بعنوان ویراستار و صفحه آرا اجازه تسویه حساب و تحویل کتابها را ندارند به همین دلیل لازم است تا هماهنگی تلفنی قبلی انجام دهید. بدلیل مشکل گفته شده، این روش کمتر توصیه میشود و بهتر است با سه روش دیگر کتابهای خود را تحویل بگیرید.
۲تحویل کتب چاپ شده با پیک (ویژه تهرانی ها)مولفین و دانشجویان ساکن تهران (دائم یا ساکن خوابگاه) می توانند کتاب های خود را در محدوده این شهر با پیک تحویل بگیرند. هزینه اندک ارسال نیز با مولف می باشد. بدلیل صرفه جویی در وقت خود و حجم بالای ترافیک و مشکل امکان عدم حضور دائم پرسنل مسئول در دفتر انتشارات این روش به عزیزان تهرانی یا ساکن تهران پیشنهاد اکید میگردد.
۳تحویل کتب چاپ شده با پست پیشتاز (ویژه شهرستانی ها)مولفین یا دانشجویان ساکن شهرستان ها می توانند با پرداخت هزینه پست پیشتاز بر اساس تعرفه اداره پست کتاب خود را به روش پیشتاز همراه با بیمه کامل بسته، درب منزل یا دفتر کارشان تحویل بگیرند. معمولا برای یک کتاب سی جلدی ۲۰۰ صفحه ای، هزینه ای بین ۳۰ الی ۴۰ هزار تومان (براساس وزن کتاب) محاسبه خواهد شد که مولف موظف است به همراه قسط اول خود به شماره حساب ما واریز نماید.بدلیل ملاحظات امنیت سفر، دشواری حمل بار، مدت زمان لازم برای آمدن به تهران و تحویل در دفتر (با رعایت مشکل بازگفته در کد ۱ بالا یعنی هماهنگی جهت حضور پرسنل مسئول در دفتر) و حتی هزینه سفر به تهران؛ این روش بدلیل راحت بودن، نهایتا ۴۸ ساعته تحویل گرفتن کتاب، بیمه اداره پست بودن و مقرون بصرفه تر بودن توصیه اکید می شود.
۴تحویل کتب چاپ شده با تیپاکس (ویژه شهرستانی ها)مولفین یا دانشجویان ساکن شهرستان ها می توانند کتاب های خود را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرند و هزینه حمل بار را نیز در همان مقصد به مامور شرکت تیپاکس تحویل دهند.معمولا برای یک کتاب ۳۰ جلدی ۲۰۰ صفحه ای، هزینه ای بین سی الی چهل هزار تومان (براساس وزن کتاب) محاسبه خواهد شد که مولف یا شخص تحویل گیرنده آنرا در همان محل تحویل در شهرستان تحویل میگیرد.بدلیل ملاحظات امنیت سفر، دشواری حمل بار، مدت زمان لازم برای آمدن به تهران و تحویل در دفتر (با رعایت مشکل بازگفته در کد ۱ بالا یعنی هماهنگی جهت حضور پرسنل مسئول در دفتر) و حتی هزینه سفر به تهران؛ این روش بدلیل راحت بودن، نهایتا ۴۸ ساعته تحویل گرفتن کتاب، بیمه اداره پست بودن و مقرون بصرفه تر بودن توصیه اکید می شود.

با اعلام چهار مورد بالا (اینکه کتاب شما چند صفحه است؟ آیا عکسها، نمودار و جداول زیادی دارد (برای تعیین قطع کتابتعداد تیراژ شما چند جلد است؟ و اینکه نحوه تحویل کتابها به چه روشی است؟) به ایمیل ما، نهایتا ظرف چند ساعت تعیین دقیق هزینه نهایی چاپ کتاب شما انجام خواهد شد و به همان آدرس ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید.

 

 

 پرسش: هزینه کل کتاب را چگونه می بایست پرداخت نماییم؟

 پاسخ: هزینه نهایی اعلام شده به شما را می توانید در دو قسط پرداخت نمایید.

قسط اول شامل پنجاه درصد از کل هزینه در هنگام ثبت سفارش و عقد قرارداد؛

و قسط دوم شامل پنجاه درصد مابقی را نیز پس از اخذ مجوزها و چاپ و صحافی کتاب و قبل از تحویل کتب چاپ شده.

نکته ۱) اگر روش تحویل کتابها روش کد ۲ (تحویل با پیک در تهران) و کد ۳ (ارسال به شهرستان با پست پیشتاز) باشد، می بایست حتما هزینه ارسال را به هزینه پنجاه درصد قسط اول افزوده و واریز نمایید.

نکته ۲) از تحویل کتابهای چاپ شده بدون واریز نمودن قسط دوم معذوریم.

نکته ۳) چنانچه قصد تحویل کتب چاپ شده در دفتر ما را دارید (با ملاحظه هماهنگی قبلی با دفتر جهت زمان حضور پرسنل مسئول جهت تحویل) حتما می بایست از قبل مبلغ قسط دوم خود را به شماره حسابهای ما واریز نمایید و از ارسال وجه بصورت دستی خودداری نمایید. (این کار جهت ارائه بیلان های ماهیانه و نیز محاسبات مالی درون انتشارات است.)

می توانید اطلاعات و فرم درخواست ثبت نام را از ایـنـجــا دانلود و پس از تکمیل ارسال نمایید: (با کلیک روی عکس زیر، متن word فرم درخواست چاپ کتاب در حجم کم ۲۰ کیلوبایت در کامپیوتر شما دانلود خواهد شد.)

فرم درخواست چاپ کتاب تبدیل پایان نامه به کتاب

 

 

 

 

Dialogue , Effortless English , EFU , English for You , english podcast , ENGLISH TODAY , English Way , ESL Podcast , Extra English , Four Corners , How Do You Do , IELTS , ISI , Learn with Mr. Duncan , Magic English , New Interchange , Phd دکترا , Rosetta Stone , sadako , TOEFL , Top Notch , آیلتس , انگلیسی رایگان ,انگلیش تو دی , انگلیش فور یو , اکسپت مقاله , باشگاه ساداکو , تافل دکترا , تافل دکتری , تبدیل رساله به کتاب , تبدیل پایان نامه به کتاب , تقویت رزومه , تقویت رزومه تحصیلی , تقویت رزومه مصاحبه دکترا , دانلود انگلیسی , دانلود رایگان , دانلود رایگان انگلیش تودی , دانلود رایگان انگلیش تودی ENGLISH TODAY , دانلود رایگان زبان تافل , دانلود زبان نصرت , دکترا , دیالوگ ,راهنمای چاپ کتاب دانشجویی , زبان نصرت , مجیک انگلیش , مشاوره پایان نامه , مصاحبه دکتری , مقاله , مقاله ISI , مقاله آی اس آی , مقاله علمی- پژوهشی , مقاله پژوهشی , مقاله پژوهشی و ترویجی , منابع کنکور دکتری , نصرت ۲ , پادکست انگلیسی , پادکست خبر انگیسی , چاپ کتاب , چاپ کتاب از پایان نامه , چاپ کتاب دانشجویی , چاپ کتاب در تیراژ محدود کم ,کنکور Ph.D دکتری , کنکور دکتری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.