تبدیل پایان نامه و رساله به کتاب ، تقویت رزومه مصاحبه دکتری Ph.D، چاپ کتاب دانشجویی

چاپ کتاب ، تبدیل پایان نامه به کتاب ، تبدیل رساله به کتاب ، تقویت رزومه ، مصاحبه دکتری ، دکتری Ph.D ، کنکور دکترا ، چاپ کتاب دانشجویی

تبدیل پایان نامه و رساله به کتاب ، تقویت رزومه مصاحبه دکتری Ph.D، چاپ کتاب دانشجویی

چاپ کتاب ، تبدیل پایان نامه به کتاب ، تبدیل رساله به کتاب ، تقویت رزومه ، مصاحبه دکتری ، دکتری Ph.D ، کنکور دکترا ، چاپ کتاب دانشجویی

چرا باید کتاب چاپ کنم؟ چقدر نمره داره؟

 چرا باید کتاب چاپ کنم؟ مقایسه امتیازها در مصاحبه دکتری 

   آیا می دانید ارزش داشتن کتاب در رزومه تحصیلــی و شغلـــی چقدر اهمیت دارد؟

خودتان مقایسه کنید! داشتن کتاب (تالیف و ترجمه) دارای ۲۰ نمره در مصاحبه دکتری در هر رشته ای است. این در حالیست که ارزش هر مقاله ISI حداکثر دارای ۷ امتیاز و ارزش هر مقاله علمی – پژوهشی حداکثر ۵ نمره و هر مقاله علمی – ترویجیدارای ۲ امتیاز می باشد.

     بسیاری از دانشجویان کارشناسی ارشد نمی دانند که با هزینه های بسیار کم می توانند پایان نامه خود را به کتاب تبدیل کنند. از آنجایی که یک کتاب علمی که برگرفته از پایان نامه باشد، در مصاحبه دکترا و آزمون های استخدامی، پوئن مثبت محسوب می شود، لذا به همه عزیزانی که پایان نامه خود را در دست دارند توصیه می شود آن را به کتاب تبدیل کنند. 

   تبدیل پایان نامه به کتاب هزینه ای بسیار کم امکانپذیر است. کسانی که استخدام هستند یا برای مصاحبه، قصد چنین کاری را دارند، لازم نیست که کتاب خود را در تیراژ بالا مثلاًً بالای ۱۰۰۰ جلد چاپ کنند. آنها می توانند کتاب خود را در تیراژهای کم مثلاً ۳۰ یا ۶۰ جلد چاپ کنند و البته در کتاب چاپ شده آنها تیراژ کتاب ۱۰۰۰ جلد نوشته می شود و چیزی از اعتبار کتاب نمی کاهد.  همچنین کتاب با اخذ مجوز چاپ از وزارت ارشاد و اخذ شابک ISBN از اداره شابک و نیز اخذ فیپا از کتابخانه ملی، در وزارت ارشاد وکتابخانه ملی ثبت و اعلام وصول می شود و دارای همه ی امتیازات لازم جهات ارائه در رزومه های تحصیلات تکمیلی و یا رزومه های اخذ دانشیاری، شغلی و ارتقای تحصیلی معلمان و مربیان خواهد بود.

   شما در هر زمینه ای که فعالیت می کنید، شاغلید، هنرمندید، استادید، دانشجوهستید و … چاپ کتاب برای شما به منزله ی اعتبار علمی می باشد. شما با چاپ کتاب در زمینه فعالیت خود می توانید وجهه ای کاملاً متفاوت با قبل پیدا کرده و در زمینه فعالیت خود فرد موفق تر باشید و با چاپ مطالب و کتاب خود، به عرضه و نمایش غنای علمی تان بیافزائید و قدمی موثر در راه ارتقا دانش کشورمان بردارید. تلاش ما بر این است که با کمترین هزینه، بهترین کیفیت و بیشترین خدمات در خدمت شما عزیزان باشیم .

   پرسنل باشگاه ساداکـو که خود از دانشجویان و فارغ التحصیلان کشور هستند، ضمن آشنایی با محدودیتهای مالی دانشجویان، کمترین هزینه ی ممکن را برای چاپ آثار شما تعیین خواهند نمود. بخش اعظم این هزینه ها نیز متعلق به انتشارات و چاپخانه های طرف قرارداد ما هستند که خود، منبعث از قیمت کاغذ و … می باشد

   کلیه ی امور مربوط به اخذ شابک، دریافت فیپا از کتابخانه ملی، ویراستاری، صفحه آرایی، چاپ  (روش دیجیتال)، تهیه کاغذ (کاج بنفش اندونزی)، طراحی جلد (تمام رنگی بر روی مقوای ۲۵۰ گرم گلاسه با روکش سلفون حرارتی) و صحافی (با چسب گرم) با همان هزینه ثابت انجام خواهد شد و هزینه اضافی دیگری نخواهید پرداخت. بدیهی است هزینه سفارشات ویژه، مانند طراحی جلد مخصوص مد نظر شما و صفحات رنگی داخل و یا برش ها و قطع های مخصوص (غیر از وزیری، رقعی یا رحلی) و نیز  تایپ اثـر، بر عهده شماست.

   همانگونه که مستحضرید، هیچ انتشاراتی کمتر از هزار نسخه برای چاپ افست و کمتر از ۵۰۰ نسخه (آن هم با روابط) برای چاپ های ریسوگراف یا دیجیتال را متقبل نمی شود و با توجه به تیراژ بالا ؛ هزینه ای تقریباً پنج برابر را بخود اختصاص خواهد داد. باشگاه ساداکو اما، با برقراری تسهیلاتی، با انتشارات آشنا و مطمئن و تخصصی در حوزه ی دانشگاهی؛ اقدام به چاپ آثار شما خواهد نمود. در صفحه ی نخست کتاب، عنوان تیراژ ۱۰۰۰ نسخه قید خواهد شد اما در اصل، تنها ۳۰ نسخه چاپ می شوند و با این روش، تنها هزینه ی چاپ محدود گفته شده را خواهید پرداخت. (این روش کاملاً قانونی و جا افتاده است و کتاب شما دارای شماره انتشار بین المللی، شماره ثبت در کتابخانه ملی و دارای مجوز نشر از وزارت ارشاد بوده، در نتیجه دارای همه ی امتیاز لازم در رزومه ها و مصاحبه ها خواهد بود.)

   همچنین جهت آشنایی با چگونگی ارسال مطالب (پایان نامه یا هر گونه نوشته دیگر تالیفی، ترجمه و شخصی یا کار گروهی) می توانید به صفحه «گام به گام با وظایف شما» مراجعه نمایید. ( برای ورود ایـنـجــا را کلیک کنید.)

ایمیل دفتر ما جهت ارسال نوشته ها : sadako.ir@gmail.com

برای اطلاع از نحوه ی امتیازدهی و ارزشیابی در مصاحبه دکتری، ادامه ی مطلب را بخوانید …

 

 

 

 

 داوطلبان ورود به دوره دکتری و برخی رشته های کارشناسی ارشد مجبور به طی مصاحبه و کسب امتیازهای لازم از آن هستند که چاپ کتاب بسیار بیشتر از اخذ اکسپت و چاپ مقالات علمی- پژوهشی حائز امتیاز می باشد. در جداول زیر بارم های امتیاز دهی در روند مصاحبه دکتری کشور بر اساس آخرین دستورالعمل های صادره به دانشگاهها خواهد آمد: 



  نحوه محاسبه امتیازهای پژوهشـی ، آموزشـی و مصـاحبه 

 در مرحله دوم داوطلبان دوره دکتری (Ph.D) 

۱-  پژوهشی

نحوه محاسبه امتیاز پژوهشی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دکتری حداکثر۴۰ امتیاز ( با نرمال سازی در ردیف ها و جمع کل) برابر مصوبات هیات ممیزه دانشگاه و مطابق آیین نامه ارتقاء اعضا هیات علمی در نظر گرفته شود به شکلی که:

نوع فعالیت

حداکثر امتیاز

امتیازهای موردی پیشنهادی

نحوه ارزیابی

مقالات ISI

۲۵

هر مورد حداکثر تا ۷ امتیاز (براساس IF می تواند افزایش یابد.)

امتیاز داوطلب مطابق با آیین نامه ی ارتقاء

مقالات علمی – پژوهشی

۱۵

پژوهشی انگلیسی: حداکثر ۶ امتیاز

پژوهشی فارسی: حداکثر ۵ امتیاز

امتیاز داوطلب مطابق با آیین نامه ی ارتقاء

مقالات علمی – ترویجی

۵

ترویجی :  ۲  
امتیاز
دانشجویی :  ۰/۵ امتیاز

امتیاز داوطلب مطابق با آیین نامه ی ارتقاء

کنفرانسهای معتبر

۵

بین المللی خارجی: ۲  امتیازبین المللی داخلی: ۱/۵ اتیازهمایشها، پنجمین همایش به بالا:۰/۵ امتیاز

امتیاز داوطلب مطابق با آیین نامه ی ارتقاء

سوابق پژوهشی (طرحهای ملی، تحقیقاتی و…)

۱۰

هر طرح تا سقف ۴ امتیاز، همکار: ۱ امتیاز

در صورت استخراج مقاله از طرح، امتیاز تعلق خواهد گرفت.

با نظر اعضاء کمیته ی مصاحبه کننده

کسب رتبه در جشنواره ها و مقام

در مسابقات علمی معتبر

۱۵

-

با نظر اعضاء کمیته ی مصاحبه کننده

گواهی ثبت اختراع

۱۰

هر مورد تا سقف ۵ امتیاز

مرتبط با رشته (امتیاز داوطلب به تناسب تعداد افراد)

تألیف یا ترجمه کتاب

۱۵

تألیف کتاب: تا سقف ۱۵  امتیازترجمه کتاب : تا سقف ۵ امتیاز

کتب داوری شده (امتیاز داوطلب به تناسب تعداد افراد)

۲-   آموزشی

نحوه محاسبه امتیاز آموزشی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دکتری (حداکثر ۳۰ امتیاز) بر مبنی جدول زیر خواهد بود. در صورت وجود امتیاز آموزشی بالاتر از ۳۰، نمرات کلیه داوطلبان بر مبنای ۳۰ نرمال خواهد شد.

ردیف

مورد

امتیاز

ارزیابی

۱

دانشگاه محل تحصیل مقطع کارشناسی

حداکثر ۳

با نظر اعضای کمیته مصاحبه کننده

۲

دانشگاه محل تحصیل مقطع کارشناسی ارشد

حداکثر ۳

با نظر اعضای کمیته مصاحبه کننده

۳

معدل مقطع کارشناسی a

حداکثر ۳

معدل کمتر از ۱۳ پذیرفته نخواهد شد

۴

معدل مقطع کارشناسی ارشد a

حداکثر ۳

معدل کمتر از ۱۵ پذیرفته نخواهد شد

۵

مدرک زبان b

حداکثر ۲۶

مطابق با جداول مورد تأیید دانشگاه

۶

سوابق آموزشی

(تدریس دروس کارشناسی یا کارشناسی ارشد)c

حداکثر ۲

با ارائه مدرک معتبر

( تدریس دروس مرتبط با رشته در دانشگاههای معتبر)

a نحوه ی محاسبه ی امتیاز معدل دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد (بندهای ۳ و ۴ جدول امتیازدهی آموزشی)

- طول مدت کارشناسی در امتیازدهی مؤثر خواهد بود. اگر داوطلب بین ۵/۳ تا ۴ سال با معدل ۲۰ مدرک خود را دریافت نماید، ۵ امتیاز تعلق خواهد گرفت. بین ۵/۴-۴ سال با معدل ۲۰ حداکثر ۴ امتیاز و بالای ۵/۵ سال امتیاز نخواهد گرفت. به ازای کاهش معدل از ۲۰ از حداکثر امتیاز نسبت به حداقل بصورت خطی کاهش خواهد یافت.

- طول مدت کارشناسی ارشد در امتیازدهی مؤثر خواهد بود. اگر داوطلب تا ۲ سال با معدل ۲۰ مدرک خود را دریافت نماید، ۵ امتیاز تعلق خواهدگرفت. بین ۲ تا ۳ سال با معدل ۲۰ حداکثر ۴ امتیاز و بالای ۳ سال امتیاز نخواهد گرفت. به ازای کاهش معدل از ۲۰ از حداکثر امتیاز نسبت به حداقل بصورت خطی کاهش خواهد یافت.

b  مدرک زبان ( بند ۵ جدول امتیازدهی آموزشی)

نوع مدرک

حداکثر نمره

حداقل نمره

توضیحات

Tolimo۵۷۰۴۷۰ 
امتیاز۲۶۱بصورت خطی کاهش می یابد
MCHE۶۷۴۷ 
امتیاز۲۶۱بصورت خطی کاهش می یابد
IELTS۵/۷۵ 
امتیاز۲۶۱بصورت خطی کاهش می یابد
IBT۱۲۰۷۰ 
امتیاز۲۶۱بصورت خطی کاهش می یابد
TOFEL۵۷۰۴۷۰ 
امتیاز۲۶۱بصورت خطی کاهش می یابد
IBT۱۲۰۷۰ 
امتیاز۲۶۱بصورت خطی کاهش می یابد

c نحوه محاسبه امتیاز سوابق آموزشی (تدریس دروس کارشناسی یا کارشناسی ارشد ؛ بند ۶ جدول امتیازدهی آموزشی)

تدریس

دانشگاه طبق جدول کارشناسی

دانشگاه­های مرکزی و برتر

به غیر از دانشگاههای برتر و مرکزی

سایر

امتیاز

به ازای هر درس ۱

به ازای هر درس ۰/۵

طبق نظر کمیته مربوطه

d  نحوه محاسبه امتیاز برگزیدگان المپیادهای معتبر (بند ۷ جدول امتیازدهی آموزشی)

المپیادها، جشنواره ها  و …

نام المپیاد

المپیادهای کشوری دانشجویی

جشنواره خوارزمی

روبوکاپ

امتیاز

۲

۲

۱

توجه: سایر موارد طبق نظر کمیته مربوطه خواهد بود.

۳-   مصاحبه

جدول ۳- نحوه محاسبه امتیاز مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله اول

ردیف

شاخص ارزیابی

حداکثر امتیاز

۱

تسلط علمی داوطلب

۵

۲

وسعت نظر، نوآوری و کارآفرینی

۵

۳

توانایی داوطلب در تجزیه و تحلیل مسائل و پاسخگویی به سؤالات

۵

۴

تعهد داوطلب در همکاری با دانشکده و حضور تمام وقت در تحقیقات

۵

۵

شخصیت، متانت، نحوه تعامل و قدرت ایجاد ارتباط وبرازندگی

۵

۶

نگرش و اطلاعات فناوری صنعتی

۵

جمع

۳۰

تبصره۱: میانگین نمره ارزیابی کنندگان بعنوان نمره آزمون این بخش لحاظ خواهد شد.

امتیاز نهایی حداکثر ۱۰۰ می­باشد که از ۳ بخش پژوهشی (۴۰ امتیاز)، آموزشی(۳۰ امتیاز) و مصاحبه (۳۰ امتیاز) تشکیل شده است.

 

  ISI , sadako , باشگاه ساداکـو , باشگاه ساداکو , تبدیل رساله به کتاب , تبدیل پایان نامه به کتاب , دانلوددانلود انگلیسی , دانلود رایگان , دکترا , دکتری , دکتری phd PhD , راهنمای چاپ کتاب دانشجویی , ساداکـو , ساداکو ,مشاوره پایان نامه , مقاله , مقاله ISI , مقاله آی اس آی , مقاله علمی- پژوهشی , مقاله پژوهشی , چاپ کتاب , چاپ کتاب از پایان نامه , چاپ کتاب دانشجویی , کنکور Ph.D , کنکور دکتریEnglish Way , ESL Podcast , Extra English , Four Corners , How Do You Do , IELTS , ISI , Learn with Mr. Duncan , Magic English , New Interchange , Phd دکترا , Rosetta Stone , sadako , TOEFL , Top Notch , آیلتس , انگلیسی رایگان ,انگلیش تو دی , انگلیش فور یو , اکسپت مقاله , باشگاه ساداکو , تافل دکترا , تافل دکتری , تبدیل رساله به کتاب , تبدیل پایان نامه به کتاب , تقویت رزومه , تقویت رزومه تحصیلی , تقویت رزومه مصاحبه دکترا , دانلود انگلیسی , دانلود رایگان , دانلود رایگان انگلیش تودی , دانلود رایگان انگلیش تودی ENGLISH TODAY , دانلود رایگان زبان تافل , دانلود زبان نصرت , دکترا , دیالوگ ,راهنمای چاپ کتاب دانشجویی , زبان نصرت , مجیک انگلیش , مشاوره پایان نامه , مصاحبه دکتری , مقاله , مقاله ISI , مقاله آی اس آی , مقاله علمی- پژوهشی , مقاله پژوهشی , مقاله پژوهشی و ترویجی , منابع کنکور دکتری , نصرت 2 , پادکست انگلیسی , پادکست خبر انگیسی , چاپ کتاب , چاپ کتاب از پایان نامه , چاپ کتاب دانشجویی , چاپ کتاب در تیراژ محدود کمکنکور Ph.D دکتری , کنکور دکتری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.